Reklamacje i Zwroty

WYMIANA


 

W sklepie ObuwieDlaCiebie.pl bez problemu wymienimy zakupione przez Ciebie obuwie na inny rozmiar w ramach tego samego modelu produktu (kodu produktu). Najczęstszą przyczyną wymiany lub zwrotu jest źle dobrany rozmiar, dlatego nim dokonasz zakupów obuwia przez internet warto zapoznać się naszym poradnikiem – Jak zmierzyć stopę i dobrać odpowiedni rozmiar obuwia?. W naszym sklepie dajemy ci 30dni na wymianę towaru!

Jak dokonać wymiany?

  1. Wypełnij formularz zwrotu/wymiany, który otrzymałeś wraz z fakturą elektroniczną w wiadomości e-mail. Formularz zwrotu/wymiany możesz tez pobrać tu: formularz wymiany/zwrotu
  2. Koniecznie sprawdź, czy rozmiar, na który chcesz wymienić kupiony produkt, jest dostępny na stronie ObuwieDlaCiebie.pl
  3. Produkt(y) razem z dokumentem wymiany/zwrotu załączonym w wiadomości e-mail odeślij na podany poniżej adres (jednak nie później niż do 30 dni od daty otrzymania towaru).
  4. Po otrzymaniu przez nas przesyłki w przeciągu kilku dni, wyślemy inny rozmiar. Cały proces wymiany trwa maksymalnie do 14 dni.

Polityka wymiany

  • Koszty odesłania wymienianego towaru pokrywa klient.
  • Bez względu na to w jaki sposób zwracasz towar powinien on zostać zapakowany w odpowiedni sposób, uniemożliwiający uszkodzenie w trakcie transportu.
  • Wymieniane produkty muszą być w stanie niezmienionym (brak śladów użytkowania i/lub zniszczenia).
  • Zwracany towar zostanie przyjęty tylko wtedy gdy będzie odesłany z kompletną zawartością (również gratisy, upominki itp.), a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone.
  • W przypadku wyrażenia chęci wymiany towaru na inny rozmiar tego samego modelu, może się tak zdarzyć, że wybrany przez Ciebie rozmiar nie będzie już dostępny w naszym magazynie. Nie będziemy wówczas w stanie zrealizować Twojego żądania. W takiej sytuacji, możliwe będzie dojście do skutku tylko jednej z transakcji składających się na proces wymiany – odstąpienia od umowy. Dostaniesz więc od nas zwrot kwoty, którą uiściłeś za zwracany towar, w sposób wskazany przez Ciebie w formularzu zwrotu.
  • Do zwracanego towaru proszę dołączyć wypełniony formularz zwrotu i dowód zakupu towaru.
  • Gdy nie określisz w formularzu zwrotu, czy decydujesz się na odstąpienie od umowy sprzedaży czy na wymianę towaru lub nie wskażesz, na jaki rozmiar chcesz wymienić towar, aby uniknąć potencjalnych nieporozumień, zakwalifikujemy Twój zwrot jako samo odstąpienie od umowy sprzedaży i dokonamy zwrotu kwoty, którą uiściłeś za zwracany towar, w sposób wskazany przez Ciebie w formularzu zwrotu.
  • Nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem. Zwrot odesłany w ten sposób wraca do nadawcy.

Adres do wysyłki wymienianych produktów:
Obuwie dla ciebie Magdalena Baj
Ul. Kościuszki 68
23-460 Józefów
Z dopiskiem „ObuwieDlaCiebie – wymiana”

 

ZWROT PRODUKTÓW I ODSTĄPIENIE OD UMOWY


 

 

Jak dokonać zwrotu?

  1. Wypełnij formularz zwrotu/wymiany, który otrzymałeś wraz z fakturą elektroniczną w wiadomości e-mail. Formularz zwrotu/wymiany możesz tez pobrać tu: formularz wymiany/zwrotu. Wraz z wypełnionym formularzem zwrotu powinno być wypełnione oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży
  2. Towar wraz z dowodem zakupu (np. paragonem fiskalnym lub fakturą) oraz wypełnionym formularzem odeślij na podany poniżej adres
  3. Zwrotu płatności dokonamy na rachunek bankowy wskazany w wypełnionym formularzu zwrotu.
  4. Zwrotu wpłaty dokonamy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży.

Jeżeli jesteś konsumentem to zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) możesz odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od dnia wejścia w posiadanie towaru. Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

Pamiętaj, aby zwracane towary były w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, co oznacza że w celu sprawdzenia charakteru, cech i funkcjonalności towaru powinieneś obchodzić się z towarem i sprawdzić go tylko w takim zakresie, w jakim jest to możliwe w sklepie stacjonarnym (np. Klient powinien jedynie przymierzyć Produkt, lecz nie powinien go użytkować).

Polityka zwrotu jest taka sama jak w przypadku Polityki wymiany (patrz wyżej).

Adres do wysyłki zwrotów:
Obuwie dla ciebie Magdalena Baj
Ul. Kościuszki 68
23-460 Józefów
Z dopiskiem „ObuwieDlaCiebie – zwrot”

 


REKLAMACJE


 

Na wszystkie produkty zakupione w sklepie ObuwieDlaCiebie.pl Klientowi przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie cywilnym przez okres 2 lat od daty zakupu.

Jak dokonać reklamacji?

  1. Możesz wypełnić formularz reklamacyjny Formularz reklamacji
  2. Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem na podany poniżej adres
  3. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji nie później niż w ciągu 14 dni od dnia jej zgłoszenia.
  4. W ramach reklamacji klient może zgłaszać następujące żądania: wymiana towaru na nowy, naprawa towaru, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy – o ile wada towaru jest istotna.

Polityka reklamacji

  • Aby mieć podstawę do rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjne potrzebujemy poznać opis zauważonej wady. Wadę/uszkodzenie produktu należy opisać w stosownym miejscu formularza reklamacji
  • Koszty odesłania reklamowanego towaru pokrywa klient.
  • Towar wraz z dowodem zakupu (np. paragonem fiskalnym lub fakturą) oraz wypełnionym formularzem reklamacji odeślij na podany poniżej adres
  • Nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem. Zwrot odesłany w ten sposób wraca do nadawcy.

Adres do składania reklamacji:
Obuwie dla ciebie Magdalena Baj
Ul. Kościuszki 68
23-460 Józefów
Z dopiskiem „ObuwieDlaCiebie – reklamacja”

Scroll To Top
Close
Close
Sklep
0 Lista Życzeń
0 Koszyk
Zamknij

Mój koszyk

Shopping cart is empty!

Continue Shopping